3'lü Priz
http://3lupriz.dinozoruz.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 İleri>>
Cevapla
cheast21

Konserimize bekleriz..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Eylül 2006 9:21 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
egzy

herkese slm! cover için parça önerim:duman/bal...kolay gelsin...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Eylül 2006 6:15 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
esermantash

Abi extreme deme bana yaa,duyunca bile boynum ağrıyo... Harbiden ne geceydi ya?? Bi daha olsa bi daha yaparım ama :D herşey bi anda oldu.. Hele demir demirkan ile başlayan pogo manyaklığı...ayy söyleyince bile tüylerim diken diken oluyo:D hele tam 00:00’da çıkan Dumann..!! Siz zaten gerisini anladınız.. Konser yerinden yedikule güvenlikeri tarafından kovulmamız sevincimizi kursağımızda bırakmaya yetmedi :P Bidahaki festlerde görüşmek ümidiyle...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Eylül 2006 3:50 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
granch71

Bu arada EXTReMe Fest süpperdi.Duman verdi coşkuyu=). diğerlei de çok iiydi.Herkes eğlendi sanırımm....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Eylül 2006 3:36 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
esermantash

Eywallah abi,başka istek parçalarınız varsa onları da çalmaya çalışırız.. Yanea bizde müşteri memnuniyeti herşeyden önce gelir =D ne kadar istek parça o kadar müzikk keyfi... okaey?? hade ii eğlenceler:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 12 Eylül 2006 3:31 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
kurak_17

bence aylin aslım-senin gibi coverı yapın.......yaparsınız di mi=?
Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Eylül 2006 8:25 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
cheast21

Teşekkürler abi.. -sonunda- Hae bi de eğer kayıt için aklınızdan geçen alternatif bi şarkı varsa onu da foruma ekleyebilirsiniz arkadaşlar..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 6 Eylül 2006 9:08 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
trawiss

Demolarıı dinledim gerçekten güsselmiş  Özgün şeyler bekliyoss.Bunlar da iyi ama  geçmeniz gereken  perdeler var.Devam devam devam.Sert kal taviz verme!!!!!

(trawiss tarafından 6 Eylül 2006 10:10 ÖÖ tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 6 Eylül 2006 9:57 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
cheast21

Bestelerin yanında ankette ilk ikiye giren isim de kaydedilecektir arkadaşlar.. Anket önemli.. Oylarınızı bekliyoruz..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Eylül 2006 4:02 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
cheast21

Tüm youmlar için teşekkürler.. Bu arada kayıt işini ben evde yapıcaktım ama ekranımız yaklaşık iki aydır yok ve artık onu garantisinden geri almamaya karar verdik.. Bu yüzden kayıtlar bi süre daha ertelenicek arkadaşlar.. Ama kayıt süreci bittiğinde bu sitede bi çok demomuzu görüceksiniz inşallah..

(cheast21 tarafından 31 Ağustos 2006 4:26 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 31 Ağustos 2006 4:25 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 İleri>>